11/19/2009

A government claim that the economic-stimulus package has created or saved 640,000 jobs cannot be verified, according to the head of the board that tracks stimulus spending. The Web site www.recovery.gov, which was set up to show how stimulus money was being spent, has been accused of being error-prone in recent days. In some cases, claims that a job was saved are actually pay increases.

Related Summaries